بعضی انتظارها شیرین اند...

مثل انتظار من که با هر اس ام اس

شیرجه میزنم روی گوشیم

و با دیدن هر شماره ی غریبه

قلبم میلرزه که مبادا ساغر باشه

وقتی گوشیم رو مجبور شدم فلش کنم

تمام شماره هام رفت

از جمله شماره ی تو....

حالا منتظرم

با دیدن هر شماره ی ناشناس

قلبم میلرزه..

این انتظار شیرین هر روز صبح از ساعت

9 شروع میشه و تا ساعت 7 شب ادامه داره...

انتظار شیرین بقیه چیه؟

نظرات 7 + ارسال نظر
شیدا جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 17:36 http://sheyda56nc

اون دیگه انتظار نیست.اون یه نتیجه شیرینه.
هیچوقت خود انتظار شیرین نبوده.خیلی بخوام بهش لطف کنیم میشه شور.یه حس شبیه دلشوره...
مهران جان یه مدت کمتر میان نت ولی به زودی میام وتمام بلاگ هاتو با دل و فرصت میخونم.
امیدوارم سال خیلی خوبی برات باشه.عیدت مبارک.

مرسی... امیدوارم نیومدنت به یه دلیل خوب و با خیر باشه...

سال نو شما هم مبارک...

آوا شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 19:00 http://coraline.blogsky.com

آخی....

شیدا شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 15:11 http://sheyda56nc.blogsky.comا

انتظار مگه شیرین هم میشه ؟!!!!
نهایتش بشه تلخ و شیرین ...ملس.

آره ! شیرین هم میشه..وقتی به نتیجه ای که بعد از اینهمه انتظار میگیری فکر میکنی ، واست شیرین میشه...

الـــی ... شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 13:41 http://goodlady.blogsky.com/

چه خوش باشد که بعد از انتظاری...

به امیدی رسد امیدواری....

خدا از دهنت بشنوه الی جون....

تلاله شنبه 17 اسفند 1392 ساعت 08:45

انتظار شیرین من ؟؟؟

ندارم ...خیلی وقته قلبم سکوت اختیار کرده
خیلی وقته در انتظارم یکی سکوتِ بی حدش رو بفهمه و بشکنه ...اما این انتظار آنچنان شیرین نیست
چون معلوم نیست کی میتونه این کار رو کنه

تلاله جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 15:12

فضولیه مهران جان اما چرا از 9 تا 7 شب؟؟؟

اونی که باید ، خودش میدونه....ببخشید ! به شما نمیتونم بگم...

تلاله جمعه 16 اسفند 1392 ساعت 11:11

سهم من کجاست؟
کجا باید قدم بگذارم ...که کسی را له نکنم! !!؟؟
کجا باید دل ببندم که دیرنکرده باشم ؟؟
مگر دیگرستاره ای باقی مانده است که سهم شبهای تاریک من باشد؟! کجای این زمین خاکی کوله بارم را پایین بگذارم که توقف ممنوع نداشته باشد؟!
بگو....
بگو کجا خستگی هایم را در کنم که کسی نگوید:ببخشید اینجا جای من است.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.