کمی آهسته تر زیبا


کمی آهسته تر رد شو


کمی آهسته تر خسته


کمی آهسته تر بد شو


...

.....

نمیدونم چرا لحظات خوب خیلی زود تمام میشن

ولی ....

....

......

مرا جای خودم بگذار


خودت را جای گهواره


و آغوشی تسلی بخش


کنارم باش ، همواره.......


...

.....


تمام این ها شاید برای وقتی باشه که ازت خسته نشده


باشن ، ولی امان از وقتی که ازت....؟!!


به زانو هم بیفتی ، فایده ای نداره...باید تحمل کنی پسر...

نظرات 4 + ارسال نظر
شیدا جمعه 5 اردیبهشت 1393 ساعت 08:49 http://sheyda56nc

تو می توووونی...
اگه نتونم مال وقتیه که چاره ی دیگه یی هم هست
وقتی هیچ راهی نیست ,فقط باید بگی
من میتونم...

الی... شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 13:38 http://goodlady.blogsky.com/

اندکی صبر ....سحر نزدیک است :)

امیدوارم الی....همین امید بهم انرژی و توان میده...امیدوارم....

مهرنوش پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 11:15

دلا خو کن به تنهایی...

... دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 20:01

درود
خیلی کنجکاوم که آدم باید چکاری کرده باشه که قابل بخشش نباشه
یعنی کاری که تو کردی بدتر از تهمت زدنه؟!!!

من که بخشیدم با اینکه هیچ وقت کسی ازم عذر خواهی نکرد...

تعریف خواهم کرد...کمی الان سرم شلوغه...واسه دو سه روز کمی کار دارم...بزودی در قالب "حدیث دردکشان " تعریف میکنم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.