اسباب کشی...

قصد اسباب کشی دارم....منتظر اون اتفاق خوبه هستم....احساس میکنم اینجا داره مشکل دار میشه....

پی نوشت : آدرس جدید رو وقتی ساخته شد به برخی از دوستان میدم....

بعضی ها فقط بلدن قضاوتت کنن ، بدون اینکه

یکم فکر کنن اگر خودشون  تو اون

شرایط بودن ، چیکار میکردن؟

پی نوشت (2): کسی که واقعا عاشق باشه منتظر لحظه ی برگشت

باقی می مونه ، وقتی که یه نفر برگشت و به هزار زبون

گفت اشتباه کردم ، معذرت میخوام ، شاید

وقتش باشه که ببخشیش و اگر

اون رابطه برات ارزش

داشته ، وقتشه

که دوباره

دستش

رو

بگیری

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرنوش جمعه 16 آبان 1393 ساعت 12:31

نه در رفتن حرکت بود
نه در ماندن سکونی....

شاخه ها را از ریشه جدایی نبود!

و باد سخن چین
با برگ ها رازی چنان نگفت
که بشاید....

کلن بی خیال "ملت" برادر من...

الهه سه‌شنبه 13 آبان 1393 ساعت 14:32 http://tahtaghari.blogfa.com

تلاله یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 22:47

سلام
باشه
حتما
کیبوردم
مشکل
داره
درستش
کنم
میام

ulduz یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 19:42 http://derakht-e-sib.persianblog.ir/

جای دیکر هم آدم هایی که قضاوتت کنند پیدا خواهد شد. مردم همیشه در حال داوری کردن و برچسب ردن به دیگران اند. گاهی خودمان هم جز همان مردم میشویم البته!
آسان نیست اما شدنی است که آنها را با قضاوت هایشان تنها بگذاری و بهشان لبخند بزنی.

نرگس یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 16:25

سلام کاملا با نظرتون موافقم. و اگه برنگشت هم ،هیچ وقت از دلت بیرونش نکن. می دونم که یه گوشه از دله آدم جا می گیره و هر چند وقت یک بار با تلنگری دله آدمو می لرزونه. با آرزویه خیرهای خوب برایه شما.
اگه تغییر آدرس دادید ممنون می شم آدرسو به من هم لطف کنید. ممنون همشهری

حتما.....بله مرسی...

مریم یکشنبه 11 آبان 1393 ساعت 14:44 http://maryami290.blog.ir/

ما تازه اینجا رو پیدا کرده بودیم که...

به شما آدرس خواهم داد.....شما لطف دارین...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.