معنای واقعی کلمه ی تنهایی...

ساغر رفت دنبال زندگیش....


رها توی یه تصادف از بین رفت ....


و اونی که تحملش میکردم با یه حرکت احمقانه گور خودش رو کند و قبل از اینکه زنده به گورش کنم ، در رفت....


الان میتونم معنای واقعی کلمه ی تنهایی رو با تمام سلولهای بدنم مزه مزه کنم .....


پی نوشت : 

بالاخره تونستیم تو زندگیمون یه ادعا بکنیم که واقعیت داشته باشه . وقتی دوستام میپرسن واقعا کسی تو زندگیت نیست ، 


خیلی محکم جواب میدم : نه !!!  تنهام !!

نظرات 2 + ارسال نظر
مهرنوش جمعه 20 آذر 1394 ساعت 01:06

یاد من باشد کاری نکنم که به قانون زمین بر بخورد!
یاد من باشد تنها هستم.
ماه بالای سر تنهایی ست ...

فریبا شنبه 7 آذر 1394 ساعت 18:32

چ حسه خوبیه…��
نه؟؟⁉️⁉️
منتظر pm کسی نیستی❌
نه منتظر sms��
نه زنگ��
بی خاص بودنم عالمی داره ها…��
دلت جایی گیر نیست�� واسه کسی مهم نیستی��
چشم انتظار این نیستی ک بهت شب بخیر بگه تا خوابت ببره…����
خاص داشتن تا یه زمانی خوبه✔️
بعد…��
همش میشه دلتنگی��
دلهره و استرس����
ترس از دوس داشتنو دوس داشته نشدن❤️��
زندگیت میشه یه چارچوب…��
هر رفتارش واست یه مشغله فکری میشه��
اما …☝️
تو تنهایی من چیزی هس که تو عاشقانه های تو نیست��✔️
تنهایی به من اجازه میده فکرم آروم باشه��
بهم یاد میده تمرین کنم بی کسیو��
سروکله زدن با مشکلاتو…یک تنه��
وقتی کسی نیس بهش تکیه کنم دیگه نگران ����این نیستم که مبادا یه روزی پشتمو خالی کنه
نگران این نیستم ک هر لحظه بخوام بودنشو با یکی دیگه تصور کنم ....

دلم میخواست اگر میشد این کامنت رو به رای گیری میذاشتم تا ببینم نظرات بقیه چیه....آیا واقعا موافقن یا مخالف ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.