تبریک سال 1395

آرزوی سلامتی ، موفقیت در تمام عرصه های زندگیتون ، عشق (عشقی شیرین و دو طرفه ) و درنهایت آرامشی تمام نشدنی رو در سال 1395 براتون دارم...دوستتون دارم...


پی نوشت : یک هفته ای نیستم و مسافرت هستم ، دوستان هرکس دلش هوای من رو کرد و خواست منو خیلی خوشحال کنه ( از قدیمی ها و جدیدی ها ، از خاموش ها  و روشن ها ) میتونه پیام بده رو گوشیم (اس ام اس ، واتس آپ و تلگرام ) ، خوشحالم میکنید...


پی نوشت دوم : تعطیلات خوبی رو براتون آرزو میکنم...

نظرات 13 + ارسال نظر
هانیه چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 23:06

خب من فکر میکنم انقد پیام اعتراض سایر دوستان به گوشتون رسیده که دیگه نیازی نیست من چیزی بگم.
فقط عرض کنم که ما همچنان با صلابت ایستاده ایم در انتظار پست های آینده!!
امید است فرجی حاصل شده و نویسنده محترم وبلاگ رخ بنمایانند!!!
با تشکر!!

در پی نوشت پست جدید ابراز ارادت کرده ام به شما و سایر دوستان و البته عذرخواهی...

دندون دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 13:58

آقا ماه تموم شدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

من شرمندم...

فرساد شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 13:06

سلام به خوندن وبلاگتون علاقه دارم سبک نوشتن شما خیلی خوبه ای کاش دوباره برگردید

شما لطف دارین...چشم

جلبک خاتون شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 20:11 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

فک کنم‌ قراره ننویسید تا سال آینده که همین‌تبریک هم باشه یهو واسش فقط پنج رو شیش کنید :/

خخخخ...نه ...مینویسم..

دندون سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 17:04

قصد نوشتن نداری؟ خیلی وقته نیستی؟ هروز میام اما!!!!!!!!!! خبری نیست.. خوبی؟؟؟؟؟؟
(راستی مشکوک نیستم وبلاگم چیز جذابی نداره یه روزمره معمولی...)

شما و دوستان دیگه خیلی خیلی لطف دارن که هر روز سر میزنن اینجا و من هر روز بیشتر شرمنده میشم....ببخشید....چشم...یکم سرم زیادی شلوغ بود ولی الان دیگه رو روال لازمش هستم و بزودی می نویسم....

مهرنوش جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 21:26

چرا نمی نویسی؟

دندون چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 13:30

سلام حالا چرا مشکوک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
چون نه وبلاگی ، نه ایمیلی ، نه شماره تماسی و ... هیچ راه تماسی برای شناسایی شما برای من وجود نداره ولی شما راحت من رو میبینید و اطلاعات من رو دارید..

شیدا دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 12:26

منهم برای شما چنین سالی رو ارزو میکنم

دندون دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 14:03

سال نوت مبارک......

مرسی مشکوک...

راضیه شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 15:37 http://inrozha94.blogfa.com/

سالی نوت مبارِک باشِد... آ با دلی خوش

مرسی همشهری....سال نو شما هم مبارک باشد....

جلبک شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 10:48

:)

tala شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 08:28

ممنون..

هانیه دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 13:30

مجددا عیدو بهتون تبریک میگم
سفر خوبی داشته باشید. به سلامت

مرسی...به همچنین...من امروز برگشتم..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.