آدرس ایسنتاگرام

سلام

اول : ببخشید که اینقدر دیر قسمت آخر داره آپ میشه ، دوستانی که در ارتباط هستن میدونن که یکمی درگیر کار هستم ولی قسمت آخر نوشته شده و آماده است....

دوم : منکه بنابه درخواست و فرمایش دوستان خودم آدرس اینستاگرامم رو گذاشتم تو قسمت پروفایل ، پس این پیامهای خصوصی برای درخواست آدرس اینستاگرام چیه ؟ به خدا من همون یه آیدی فعال رو دارم ، دیگه ندارم آیدی فعال تو اینستاگرام...اونم اسمش اینه:

Mehdi_arcibo

سوم : لطفا وقتی تو اینستاگرام درخواست فالو میدید یه پیام خصوصی هم بذارید که بدونم از دوستای خوب وبلاگم هستین ، حتی اگر بنویسید :  سی سالگی ، هم کفایت میکنه...مرسی

چهارم : خیلی عزیزید.....فدای شما.....

نظرات 8 + ارسال نظر
فریبا شنبه 23 تیر 1397 ساعت 09:24 http://mehr-faraz.blogfa.com

...
حتی بعضی غمها هم دلنشین
زجرکشدت میکنند!

نوعی مازوخیسم دلنشین توشه

آنا دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 23:25

کاش پست آخر رو اینجا میذاشتید

چشم

ترانه جمعه 4 اسفند 1396 ساعت 21:32 http://serialmylife.blog.ir

فردا روز مهندس این روز بهتون تبریک میگم

واقعا متشکرم

ترانه دوشنبه 6 آذر 1396 ساعت 14:05

سلام نمیخواید پست اخر بزارید ؟ حالتون چطوره ؟ یادتون افتادم گفتم بیام حالتون بپرسم

مرسی و ممنون
پست هم میذارم

ترانه چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 02:33

بند اول لبخند به لبم اورد منتظریم ....

سو دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 10:26

سلام
بتازگی چندروزه وبلاگتونو دیدم
قلم زیبایی دارید
تو نوشته های اخرتون متوجه شدم که بعدازرهاازدواج هم کرده بودید اماازقبلیا متوجه نشدم
شایدم جسته گریخته خوندم
درهرحال
ازاشنایی باهاتون خوشحالم
موفق باشید

ترنم یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 03:39

شماهم اینقدر قضیه رو پلیسی جنائی نکنید دیگه....حالا قسمت آخرو بذارید تابعد....

رهگذر جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 15:58

بنده تا به حال اینستاگرام و این حرفا نداشتم اما مثل اینکه نمیشه نداشت، همه جا حرفش هست یکیش همینجا بالاخره یه آیدی میسازم اگرم قبول کنید سراغ آدرس شما هم میایم

بله ، یک آیدی شخصی داشته باشید ، خوبه... اما نه آیدی و پیج کاری ! که با بهانه های کشکی و مزخرف مانع از ورود من به پیج اتون بشید (روی صحبتم با شما نبود ، اونی که باید بگیره ، خودش گرفت) و اینکه قدمتون روی چشم ، چه کسی بهتر از شما ؟
منتظرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.