تبریک سال 1394 و اعلام ادامه خزعبلات

امیدوارم سال 1394 سالی باشه که همه آرزوش رو داشتیم و امیدوارم همه ی دوستای خوبم به بهترین چیزایی که ممکنه براشون تو این سال جدید برسن ...

از این هفته این وبلاگ مجددا آغاز بکار خواهد کرد..

بابت تاخیر بی توضیح و بی اعلام قبلی ، پوزش فراوان می طلبم...

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 23 اردیبهشت 1394 ساعت 17:28

سلام.خسته نباشید. توی وبلاگ هنوز ایستاده ام نمی شد پیام داد.به هرحال خوشحالم از بازگشتتون. و ممنون از این که به ماها اعتماد کردید و دوباره می نویسید

مرسی از شما که هنوز میخونید اینجا رو...

تلاله سه‌شنبه 18 فروردین 1394 ساعت 09:53

واااای خبر خوبی بود
من این روزا منفی شدم و حس میکنم تو بنویسی شاید بهتر شم
سال خوبی برات آرزو میکنم

مرسی..منم سال خوبی برات آرزو میکنم

گیتا شنبه 15 فروردین 1394 ساعت 22:17 http://not-found.persianblog.ir

خوبه که برگشتی و بازم مینویسی ...
امیدوارم سال جدیدی پر بار داشته باشی! :)

مرسی....سال نو تو هم مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.