باید دل سپرد...

آهنگ " باید دل سپرد " از " سارا نایینی " رو دانلود کنید و گوش بدید...گوش بدید...با هدفون گوش بدید...با صدای بلند توی هدفون گوش بدید....کاری نکنید در حین گوش دادن به این آهنگ...بگذارید متن ترانه اش در رگهاتون جریان پیدا کنه.... نشئه بشید باهاش در اوج آهنگ...گوشش بدید ، نه اینکه فقط بشنوید....نه! خیانت نکنید...خیانت فقط روی تخت خواب اتفاق نمیفته ....حداقل سی  و چند بار گوشش بدید....


پی نوشت : شمایی که حال این روزهای من برات سوال بود یا جالب بود یا کنجکاو بودی و یا هرچیز دیگه ای، اینو گوش بده ، میفهمی...

پی نوشت دوم : اینجا رو ببندم ، یه اسباب کشی بکنیم به جای جدید ، یه عده رو جا بذاریم و در نهایتش چند نفر قدیمی بشیم تو وبلاگ جدید یا نه ، همینجا رو درستش کنم ؟ کامنتهاتون مخفی خواهد  ماند در این مورد...

پی نوشت سوم : اخه چرا اینقدر شماها خوبید ؟ چرا اینقدر به اینجا وفادارید ؟ لعنتی ها بعضی وقتها گریه ام میندازید....لعنتی های دوست داشتنیه من...

پی نوشت چهارم : بودن جایی " دلیل " نمیخواهد " دل " میخواهد.... " دل "

نظرات 27 + ارسال نظر
ترنم شنبه 4 دی 1395 ساعت 02:34

امیدوارم نرفته باشید....
شایدم رفتیدومن روجاگذاشتید....
یعنی ممکنه؟؟؟؟!!!

خیر ...همین جا هستم هنوز

ترانه چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 02:14

از ۹ شهریور تا الان که ۳۰ اذره هنوز پستی نزاشتید پاییز تموم شد جوجه ها هم شمرده شدن لطفا یه دستی به کیبورد بزنید راستی سلام

بله..چشم...یه ده روزی بیمار بودم...

... جمعه 26 آذر 1395 ساعت 23:14

این چندمین باره که صفحه رو باز میکنم و باز هم تیتر باید دل سپرد رومیبینم
رکود هیجانی نداره غریبه

بله درست میفرمایید.....مینویسم...بزودی...

هانیه جمعه 26 آذر 1395 ساعت 19:58

دیگه نمینویسی؟؟ میخوای اینجا رو بذاری و بری؟؟

نه...مینویسم...یه جابجایی داشتم تا انجامش دادم و جاگیر شدم ، یکم طول کشید....

نغمه سه‌شنبه 23 آذر 1395 ساعت 14:58 http://hamhame09.blogsky.com/

خب چ کاریه . . همینجا بمونید

بخاطر ترس از وجود برخی از خوانندگان زیادی بی نام و نشان

تلاله شنبه 20 آذر 1395 ساعت 10:11

بیاد ما باش
منتظریم

مرسی از لطف همیشگیت....چشششم

نجوا پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 10:54

چرا نمینویسی

منتظریم

چشششششم

ترانه چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 01:29

سلام همچنان مشتاقم برای خوندن‌ پست های شما سکوت بشکنید

چششششم

... پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 01:52

وقتش رسیده
کمی حرف بزنید

بله....چشم...

دندون چهارشنبه 3 آذر 1395 ساعت 14:59 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

دلم برای خوندنت تنگ شده خیلی

مینویسم...چشم....ببخشید

ترنم جمعه 28 آبان 1395 ساعت 02:08

چرااینجا اینقدرآدم روبه یاددلتنگیهاش میندازه؟؟؟
دلتنگی میکنم،ولی بهانه نمیگیرم...به یادش می افتم واشک میریزم...خواب اورامیبینم،بیقرارمیشوم ولی گله نمیکنم...قول داده ام،قول داده ام دیگربچگی نکنم،بزرگ شوم،صبوری کنم،باخاطراتش شادباشم...

بهترین کار رو میکنید...

ترنم دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت 01:55

یه وقتایی که دلم میگیره،دوست دارم بیام اینجا ووبلاگ رومرور کنم.اینجاانگاریه مرهمه روی دلتنگیها...
همگی منتظریم.....

... پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 17:24

آدم وقتی دلش میگیرد
باید گوشی را بردارد
کف اتاق دراز بکشد
شماره ی فرد مورد نظر را بگیرد!
چشمانش را نیمه باز رها کند
و همینکه پاسخ داد
بدون سلام و علیک بگوید
یه کمی با من حرف بزن
هیچ حالم خوب نیست..

تلاله چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 16:26

چشم انتظارم که بنویسی
این روزها روزهای نبودنم

Zizi دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 01:35

سلام.من ازطریق دوستم بااینجاآشناشدم ودرست مثل اون یه شب تاصبح کل وبلاگوخوندم.فهمیدم تعریفایی که میکردازشمازیاده گویی نبود.خوندن اینجاروخیلی دوست دارم.قشنگه...
لطفاادامه بده...

شما و دوستتون لطف دارین....مرسی

زهرا چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت 22:40

سلام
کانال تلگرام داشته باشی بهتره ها
هم متن میشه گذاشت هم آهنگ..راحت

چند باری بهش فکر کردم.....پیشنهاد خیلی خوبیه

تلاله دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 14:38

وبلاگ منم به روز شده
ناله نیست

چشم...میخونم

تلاله دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 14:24

منو جا میذاری
بس اذیتت کردم

نه بابا....همینجاییم

ترانه دوشنبه 19 مهر 1395 ساعت 01:08

و ما همچنان صبر میکنیم

مرسی

نجوا شنبه 17 مهر 1395 ساعت 10:36

پس چرا هیچ پست جدیدی نیس اینجا؟ :(

من شرمندم...چشم...تو این هفته ادامه ها طوفانی خواهند آمد...کسی میدونه چطوری میشه تو بلاگ اسکای آهنگ واسه پخش تو وبلاگ گذاشت و اصلا دوست دارین بشنوین آهنگهایی رو که من در طول روز باهاشون درگیرم ؟ یا میخواید شما هم هفته ای دو تا آهنگ پیشنهاد میکنیم و میذاریم که هر روز آهنگ جدید داشته باشیم؟ موافقین ؟

ترانه جمعه 16 مهر 1395 ساعت 02:52

و ما همچنان منتظریم

چشم....تو این هفته فعال میشه...وای خدا...من اینقدر غرق خجالت میشم این پستهای انتظار رو میخونم....

... یکشنبه 4 مهر 1395 ساعت 18:19

گاهی غروبا یاد اینجا میافتم
یه فنجون چایی برای خودم میریزمو میام
و میبینم که پر از خالیه
وقراره بایه عده برین یه جای دور
و من نمیتونم بخوام که بیام
پس هیچی ...
همون نقطه چینا
من کسی نیستم ،نذار حتی تو ذهنتون بپرسید شما
پایدار باشید

والا با توجه به جمیع نظرات(خصوصی ، عمومی ، تایید شده ، تایید نشده و ....) همین جا هستیم....ممنون از شما که بعضی از غروب هاتون رو با من تقسیم میکنین ، بدون اینکه بشناسمتون....

نجوا سه‌شنبه 23 شهریور 1395 ساعت 16:00

خب نبندین اینجا رو!
شاید خیلی خواننده خاموش مث من داشته باشین که اروم میان میخونن و اروم میرن! میدونم که کار درستی نیس ولی خب شاید زیادی آرومیم:)

دقیقا بخاطر شماهاست که نمی بندم و اسباب کشی نمیکنم....آروم هاااااا...

مهرنوش دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 17:30

دلایلت برای اسباب کشی از اینجا رو ,بیار روی کاغذ.
دلایلت برای موندن رو هم.
کمی و کیفی ...
هر کفه ای سنگین تر شد همون راه رو برو.

اینم نظر خوبیییییست...

دندون یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 14:18 http://roozhaye-zendegie-man.blogsky.com

یه خانوم خوب با احساسات ناب (روحمو قلقلک داد)
من که مشتری هروزه این دفتر یاداشت شمام... چه باشی چه نباشی روزانه کارت میزنم
این اهنگ فقط تو اتوبان، تنها ،با مخلفات خاصه ،صدای بلند ،شیشه های پایین ....
تجربه اش کردم محشر بود...

شما لطف دارین....مرسی.....

اتوبان ، صدای بلند و شیشه های پایین برای تجربه ی قطره های باران رو هستم//

جلبک خاتون شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 18:38 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

اینجور که شما گفتین ترجیحا بی وفا میشن تا لعنتی نباشن :دی

نه ! لعنتی نوعی لغت جدید برای ابراز علاقه اس...بی وفا همون فحش باقی مونده...بعله....لعنتی دوست داشتنی بهتره..

ترانه جمعه 12 شهریور 1395 ساعت 20:03

نظر من اینه همین جا بمونید فقط لطفا اگه رفتید من جا نزارید

چشم..خیالتون جمع....مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.