اصلا قرار نبود پست قبلی " آوار بهمن تن ات..." نوشته بشه یا جایی بازگو بشه ، دیشب که اینو نوشتم ، تقریبا در حالت نیمه هوشیار بودم و 


عجیب دلم میخواست چیزی بنویسم ، حتی امروز تا ساعت یازده ، دوازده ظهر هم یادم نبود که دیشب چنین چیزی رو نوشتم ، اما وقتی یادم 


افتاد بسرعت رجوع کردم اینجا و دیدم که بله ! گند زده ام ! اما چون اینجا رو متعلق به همه ی کسانی میدونم که بصورت مرتب به اینجا


سر میزنن ، نمیخوام بدون نظر اونا چیزی رو حذف کنم یا ....اصلا نمیدونم باید چیکار کنم...کاش حداقل سالیوان کامنت نذاشته بود یا


آمار بازدیدش صفر بود...راحت پاکش میکردم...


اینجور موقع هاست که آدم میگه : اوه ! شت ! هولی شت !

نظرات 7 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 18:36

داستان های خوبی می نویسید و جذابیتش بیشتر شاید برای خواننده ها واقعی بودنش باشه و همین واقعی بودنش نوشتنش رو برای شما سخت کنه
خب میتونید عناصر داستان نویسی بیشتری بهش اضافه کنید تغییرات بیشتر با حفظ محتوای اصلی

شما لطف دارین...ولی من هیچ کتابی یا کلاسی یا دوره ای یا کارگاهی برای نوشتن نرفتن و هیچ کدوم از تکنیکها رو بلد نیستم...پس نمیتونم زیاد مانور بدم ، تواناییشو ندارم...

شیدا سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 16:53

سلام .خوبی؟شمارتو ندارم یعنی. گوشیم مشکل دار شد و همه شماره هم پاک شدن. لطف میکنی اگه شماره تو برام بزاری .یعنی چی که با وزارت اطلاعات طرفم .منظورتو نفهمیدم .من تلگرامم با ایدی. با شمارم کار نمیکنه .اگه یوزر تلگرامتو داشتی برا بزار .لطف میکنی .
شیدا

تو اینستا جوابتو دادم ، شمارمم برات گذاشتم...تماس بگیر تا مفصل برات توضیح بدم تو دام اینا نیفتی ، به فنا بری

جلبک خاتون سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 03:39 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

خب اصولا کاریه که شده

اصن خیلی هم خوب....والا....آدم قسمت واقعی افراد رو میبینه وقتی توی حال خودشون نیستن و حرف میزنن....

خخخخخخ
عجب بدجنسی هستی تو و من نمیدونستم

شیدا دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 22:29

سلام خوبی مهران .
یه سوال راجب فرا درمانی چیزی میدونی؟ میشه ایدی تلگرامتو برام بزاری .ممنون میشم .

بله میدونم و توصیه میکنم هرکس که علاقمنده دچار افسردگی ، یاس و بحرانهای روحی بشه به فرادرمانی (گروه عرفان حلقه ) بپیونده ! در ضمن بعدشم با وزرات اطلاعات طرفی شیدا جان..دیگه خود دانی ! تمام حرفاشون چرت و پرته مطلقه ! کار انجام میدن ولی از راههای بد و خیلی بد !
شماره امو که داری ، عکسم هم هست ! کم تو تلگرام و واتس آپ باهم حرف زدیم که حالا دنبال آیدیم میگردی ؟ خوبی اصلا؟

راضیه دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 21:54 http://inrozha94.blogfa.com

سلام
از خوانندگان چراغ خاموشتون بودم همیشه.
اندر همدردی عرض میکنم :oooops

از همدردی جالب شما هم متشکرم ! انشالله در شادیتهاتون ooops کنم...

تلاله دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 07:53

مختاری عزیز...وبلاگ خودته و فکر نمیکنم دوستان از حذفش ناراحت بشن

دوستان منظور منو درست نگرفتن ، من منظورم از اینکه اگر سالیوان کامنت نذاشته بود این بود که دلم نمیاد کامنتش رو پاک کنم ولی...حالا که اینطور شد ادامه اش میدم....

بانوی مهرگان یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 18:52 http://www.banoow.blogfa.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.